(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

به خاطر چی بود این همه بی رحمی ؟؟؟ من که ازت جز عشق نخواستم هیچ سهمی

حال و هوام خوش نیست با همه درگیرم همین روزا بی تو یه گوشه میمیرم

هنوزم تو اینجایی هنوز میبینم تورو هنوزم دوست دارم میگم از پیشم نرو

هنوزم عکس ناز تو اینجا تو دستمه  رفیق تنهایا بد تو فقط غمه

تو داغونم کردی به خاطر چی بود ؟؟؟رفتنت از پیشم به خاطر کی بود؟؟؟

به خاطر چی بود که رفتی از پیشم ؟؟؟تو بی هوا رفتی من بی نفس میشم

 

 



نظرات شما عزیزان:

غریبه
ساعت15:29---22 مهر 1390
رفتنت از پیشم به خاطر کی بود؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
جمعه 22 مهر 1390| 14:52 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§